یزدفردا:نماینده مردم اردکان با انتقاد از روند کند احداث بوستان شهر احمداباد ، خواستار تسریع در اجراء این پروژه با توجه به تامین اعتبار اولیه آن شد.

محمدرضا تابش در بازدید از بوستان بزرگ ولایت شهر احمدآباد با انتقاد از تعلل در تکمیل این پروژه و تاخیر شهرداری در عمل به قول و تعهداتش گفت: در بسیاری از جاها پروژه های عمرانی به خاطر کمبود بودجه در محاق تعطیلی قرار می گیرد ولی الان شاهدیم که اعتبار این پروژه تامین شده ولی هنوز در ابتدای کار قرار داریم.

وی با انتقاد از تاخیر انجام گرفته و تذکر به شورا و شهرداری احمدآباد ، تکمیل سریع این پروژه با توجه به نیاز شهر احمدآباد به فضای سبز و مکان تفریحی مناسب برای خانواده ها را خواستار شد.

در این بازدید امام جمعه و رئیس شورای اسلامی شهر احمدآباد وی را همراهی می کردند.شایان ذکر است در سال گذشته و با پیگیری نماینده مردم اردکان، اعتبار جداگانه ای جهت احداث بوستان در شهرهای احمدآباد و عقدا برای شهرداریهای این دو شهر اختصاص یافت .

پارك ولایت احمدآباد مجموعه ای شامل مجموعه بازي كودكان، پاركينگ اختصاصي، سكوهاي اقامت موقت و نماز، ، آبنماهاي زيبا و ... است که در شهر احمدآباد منحصر به‌فرد است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا